sabasaba، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه سن داره

صبا دخمل بابا

دومین بهار دخملی

1392/2/7 12:36
نویسنده : مامان
328 بازدید
اشتراک گذاری

  سال 91 هم تموم شد سالی که با وجود تو پر از خاطره شد واسمون از خدا ممنونم اول به خاطر اینکه یکی از فرشته هاشو به من وبابایی داد وهزاران بار شکر گذارشم واسه همه روزای قشنگی که به زندگیمون هدیه داد

تا چشم به هم زدیم 365 روز گذشت تو هر روز بزرگتر و شیرین تر شدی ومن وبابایی هروز عاشقترت شدیم  هرلحظه بهت وابسته تر شدیم

دخترم منو بابایی بی نهایت دوستت داریم وجود تو نهایت خوشبختیمونه خنده های قشنگت معنی زندگیمونه خوشحالی تو تمام آرزومونه 

دومین بهار زندگیتم از راه رسید امیدوارم سال جدید واسه همه ی عزیزانم پر از شادی وسلامتی باشه

 لحظه ی سال تحویل فقط دنبالت بودم که لباساتو بپوشم وموهاتو درست کنم  دخملی هم که خوب همکاری میکردمامانی یکی رو تنش میکرد صبا خانم اون یکی رو در میآورد نتیجش یه صبای گریون  سر سفره شد اما زیاد طول نکشید چشمت که به شکلاتا افتاد گریاهات تموم شد

یه ایده از مامان ثمین جون گرفتم که لباسای پارسال و امسالتو باهام مقایسه کنم تا ببینی چقدر بزرگ شدی عکساشو میذارم تو ادامه

این لباس آبیه رو خاله واست دوخته خیلی هم بهت میاد دستش درد نکنه

این سارافون بادنجونی رو واست از پاساژ فردوسی با یه جفت کفشه همرنگش خریدم عاشقشونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نرگس مامان باران
26 فروردین 92 14:45
سلام عزیزم تو پرسش و پاسخ دیدم دوربین من خیلی خوبه کانن مدل 350D
میتونی بیایی تو وبم و عکسهایی که میندازی رو ببینی درسته یکمی کوچول بزرگه ولی خیلی میرزه


ممنون عزیزم بابت راهنماییتون