sabasaba، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

صبا دخمل بابا

صبا جونم حال نداره

1392/2/2 18:22
نویسنده : مامان
347 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم چند روزه مریض شدی ومامانی خیلی ناراحته از سه شنبه هفته پیش عصر وقتی بیدار شدی صدات گرفته بود و شبشم تب کردی اولش فکر کردم شاید به خاطر اینه که دارم از پوشک میگیرمت وهی میبرمت دستشویی ومیشورمت سرما خوردی ولی وقتی دیدم همش انگشتت تو دهنته فهمیدم باز داری دندون در میاری  آخه هر موقع دندونات میخواند در بیان همین جوری میشی وتا وقتی معلوم نشن آبریزشت خوب نمیشه دو سه شب اول از غروب به بعد تب میکردی شباهم خوابت راحت نبود وتو خواب یا منو یا بابایی رو صدا میکردی ولی از دیروز حالت خیلی بهتر شده شربتاتم تموم شد فقط یه خورده سرفه میکنی وهنوز آبریزش داری ولی دیگه تب نکردی فکرکنم سیزدهمین دندونتم در اومده ولی نمیذاری دست بزنم آخه از بس این چندروز مجبور بودم با سرنگ بهت دارو بدم میترسی وفکر میکنی میخوام بازم شربت بهت بدم همه مریضیت یه طرف این شربت دادن بهت یه طرف کلا از هر نوع شربتی بدت میاد جدیدا واست شربت ویتان خریدم تا به جای قطره هات بهت بدم با اینکه طعمش خوبه ولی بازم نمیخوری وتا سرنگو دستم میبینی میگی نَه واگه بابا باشه هی صداش میزنی خیلی دلم واست میسوزه ولی چاره ای ندارم مجبورم بهت بدم ببخش منو دخترم اگه اذیتت میکنم اون لحظه ای که دارم با سرنگ بهت شربت میدم احساس خیلی بدی دارم  ولی همه راه ها رو امتحان کردم واین آخرین راهه

چند تا عکس از روزایی که مریض بودی واست میذارم تو ادامه

انگشت دخملی که این چند روزه همش تو دهنته

مامانی بمیره واست اینقدر حال دخملم بده

اینقدر بدنت داغ بود که لباساتو در آوردم بابایی رفته واست رانی بخره داری به در نگاه میکنی ببینی کی میاد هرچند وقتی بابایی اومد با اینکه عاشق رانی مخصوصا با طعم هلویی حتی نذاشتی باز کنم این چند روزه اشتهات صفر شده وفقط فقط جی جی میخوری

بازم انگشتات تو دهنته الهی من فداتشم عزیزم

با اینکه مریض بودی بازم جیشتو گفتی تا ببرمت دستشویی عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

قالبهای کودکانه کودک من
2 اردیبهشت 92 17:46
آیا میدونید به راحتی میشه همین قالب الانتون رو با عکی کودک خودتون درست کرد
نسرین خاله اسما
2 اردیبهشت 92 20:07
ای قربونت برم خوشگله چرا مریض شدی انشالله زود زود خوب میشی
عزیزم خصوصی داری


خدا نکنه خاله جون دندون کوچولوهام دارن در میان
مرسی عزیزم واسه رمز
مامان ثمین
10 اردیبهشت 92 1:35
در گـــویــش عـاشـقانـه ، نـام مــــادر شعریست کــه تا ابد به دفتر باقیست
روزت مبارک عزیزم

ممنون عزیزم روز شما هم مبارک