sabasaba، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

صبا دخمل بابا

یه اتفاق تلخ

1392/8/9 23:29
نویسنده : مامان
745 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیز و مهربونم  اول از همه بابت این همه محبتتون ودعاهاتون ازتون ممنونم

 

من وبابای صبا یه تصادف خیلی بد داشتیم تصادفمون خیلی وحشتناک بوده البته منو شوهرم هیچی یادمون نمیاد این چیزیه که اطرافیان میگن شوهرم تو این تصادف خیلی بشتر از من صدمه دید سه روز تو بیهوشی کامل بود و خواست خدا بود که دوباره به زندگی برگشت البته تو این مدت منم تو بیمارستان بستری بودم وبابت این هم خدا رو شکر میکنم که تو شرایطی که شوهرم بین مرگ وزندگی بود منم حال روحی وجسمی خوبی نداشتم واین شرایط رو ندیدم روز سوم شوهرم به هوش میاد ولی چندین روز تو آی سی یو بود روزی که ازتون خواستم واسم دعا کنید هنوز شوهرم تو. آی سی یو بود امروز 65 روز ازون حادثه میگذره وما چند روزه برگشتیم خونمون حالمون بهتر شده  هرچند هنوزم نمیتونیم باور کنیم چنین اتفاقی  واسمون  افتاده  

 

پسندها (5)

نظرات (5)

مامان نونا
9 آبان 92 23:49
هورااا تولدت مبارک صبا گلم
خدارو هزار مرتبه شکر که سالمید خیلی نگرانتون بودم هر روز به وبلاگت سر میزدم تا شاید خبر خوبی از سلامتیتون بدی .


مرسی عزیزم ما هم همیشه شاکرشیم
خیلی خوشحالم دوستای خوبی مثل شما دارم واقعا دلگرمی میده بهم
یه واسه رایان عزیزم
مامان فاطمه
10 آبان 92 0:17
صبا جون باهاتون نبود؟




نه خدارو شکر صبا نبود


♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
12 آبان 92 1:26
سلام نازنینم نمیدونی چقدر نگران بودم همینکه نوشته بودید یه اتفاق بد وهیچ توضیحی نداده بودبددلم هزار راه رفت همش دعا میکردم که خانواده عزیزتون سالم باشن و....
الان که خوندم خیلی ناراحت شدم اما معجزه خدا توی زندگی شما به وقوع پیوست وامیدوارم همیشه سالم وسلامت وشاد باشید
نازنینم مراقب خودتون باشید انشاله دیگه هیچ وقت پستی با این عنوان توی دفتر خاطرات زندگی هیچ کس نقش نبنده الهی آمین


ممنون عزیزم من وشوهرمم سلامتی امروزمون رو مدیون دعاهای دوستای عزیزی مثل شما هستیم

آمین امیدوارم هیچ کسی تو زندگیش این روزای سخت رو تجربه نکنه
منصوره مامان زهره
14 آبان 92 2:18
سلام عزیزم خدا رو شکر که به خیر گذشت! مرتب سر می زدم ببینم خبری میشه ازتون یا نه!
براتون آرزوی سلامتی دارم!


مرسی خانومی
ممنون که به یادمون بودید وواسمون دعا کردید
مامان مریم
15 آبان 92 15:04
سلام عزیزممم..چقدر خوشحالم که به خیر گذشته ..خیلی ناراحت شدم..خدارحم کرده...خیلی خیلی شکر که خوبین و صدهزارمرتبه شکر که صبای خوشگلم پیشتون نبوده و حالش خوبه...هزار مرتبه شکر...


مرسی خانومی داشتن دوستای خوبی مثل شما بهم دلگرمی میده حتی اگه تو یه دنیای مجازی باشه
مهتاب عزیزم رو ببوسید