sabasaba، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

صبا دخمل بابا

پدر یعنی زندگی

1392/3/4 12:20
نویسنده : مامان
618 بازدید
اشتراک گذاری

 
امروز

روز مهربونترین بابای دنیا ست

روز عشق من

همسر عزیزم من وصبا عاشقتیم

خدا رو شکر میکنم که در کنار تو معنای خوشبختی رو احساس میکنم 

خوشحالم که صبا معنی پدر رو در نگاه مهربون و پر از عشق تو میبینه

ممنونم که هستی و بودنت آرامش منه

روزت مبارک عزیزم 

این روزا صبا یادت گرفته وقتی بهش میگی چقدر دوستم داری میگه ده تا

ده تای صبا واسه من  یعنی اندازه تموم دنیا منم تو رو به اندازه ی همون ده تا ی صبا دوست دارم

 

راحت نوشتیم بابا نان داد

بی آنکه بدانیم بابا چه سخت برای نان همه ی جوانیش را داد

برای شادی روح همه ی باباهای دنیا که دیگه هیچ وقت پیش ما نیستند یه دسته گل به زیبایی حمد وسوره  بفرستید

روز پدر روز اسطوره های زندگیمون مبارک

پدر عزیزم روحت شاد ویادت گرامی

 

پدر شوهر  عزیزم

خوشحالم که هستی و جای خالی پدر رو برام پر میکنی

ممنونم به خاطر همه زحماتی که میکشی تا ما تو آسایش زندگی کنیم 

امیدوارم وجود مهربونت رو همیشه درکنارمون داشته باشیم که بهترین نعمت زندگیمون هستید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان مریم
6 خرداد 92 18:27
عیدتون مبارک

ممنون عزیزم عید شما هم مبارک
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
26 تیر 92 4:31
خاله جونی میشه بیای به وبم و با دیدن عکسم بهم رای بدی
وقتی بهم رای دادی خبرم کن تا بیام برای تشکر
کد 199 رو بفرست به شماره 20008080200


حتما عزیزم