sabasaba، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

صبا دخمل بابا

صبا داره غذا میخوره

1392/2/21 15:56
نویسنده : مامان
1,153 بازدید
اشتراک گذاری

اینم  دخمل من وقتی داره غذاهای مورد علاقش رو میخوره کلا بد غذا هستی هر غذایی رو راحت قبول نمیکنی این غذاها رو هم که دوست داری واسه اینه که خودت راحت با دست ور میداری ومیخوری خیلی دوست نداری با قاشق بهت غذا بدم غذاهایی که راحت برداشته میشن رو بیشتر دوست داری البته منم یه جایی خونده بودم بچه ها غذاهای انگشتی رو بیشتر دوست دارند فقط میترسم این عادت تو سرت بمونه وهمیشه بخوای با دست غذا بخوری

دختر گلم نمیدونی وقتی واست غذا درست میکنم وتو با اشتها میخوری من چقدر ذوق میکنم همیشه  به مامانایی که بچشون خوش اشتهاس حسودیم میشه همه میگن اگه ازشیر بگیرمت اشتهات خوب میشه ولی من میخوام تا دو سالگی شیرت بدم خداکنه بعدش خوب بشی، نمیخوام غذا بخوری تا تپل بشی فقط میخوام ویتامین کافی به بدنت برسه

 

عکسای دخملی در ادامه

 سیب زمینی سرخ کرده که همیشه دوست داری ومن وقتی چند تا غذا رو امتحان میکنم ونمیخوری در آخر مجبور میشم واست سیب زمینی درست کنم

اینحا صبا خانمی تا من رفتم آشپزخونه از شام سر بزنم ودید مامانی یادش رفته واسش سفره یا سینی بزاره سریع همه سیب زمینیا رو ریخت روی فرش ومن مجبور شدم اونا رو عوض کنم

ا

ماکارونی هم خیلی دوست داری ویه دونه یه دونه ور میداری میخوری من بیشتر واست ماکارونی شکلی درست میکنم که برداشتنش راحتتر باشه ولی امروز واسه خودمونم ماکارونی درست کردم و تو هم از ماکارونی ما خوردی

میوه مورد علاقت موزه یا بهتر بگم تنها میوه ای که میخوری موزه حتی اگه تو روز 2یا3 تاهم بدم میخوری ولی برات خوب نیست ومن فقط روزی یه دونه بهت میدم گاهی وقتا تو کنارش میوه های دیگه رو هم میذارم شاید هوس کنی بخوری ولی تو فقط موزاشو میخوری

موزاشو خوردی پرتقالاشم میدی سمت من که یعنی تو بخور

کشمش هم دوست داری ومنم وقتی داری سی دی نگاه میکنی واست میذارم تا بخوری

اینم کوکوی سیب زمینی که قبلا خیلی دوست داشتی ولی تازگی ها نمیخوری ومامان رو مجبور میکنی هزار تا کلک بریزه که خانمی من یه لقمه بخوره

اینم اعتراض شما که نشون میده حاضر نیستی این غذا رو بخوری

نون روغنی رو هم با اشتها میخوری  منم واست از نونوایی خمیر میگیرم وداخلش کره وزردچوبه وسیاه دونه میریزم ومیزارم پخته بشه بعدش دخمل گلم نوش جان کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ثمین
19 اسفند 91 0:17
آفرین به مامان مهربون وفداکارکه همیشه بفکردخمل نازه


ممنون عزیزم فقط اگه صبا با اشتها بخوره دیگه عالی میشه
بوس بوس واسه ثمین عزیزم
مریم مامان عسل
19 اسفند 91 2:27
عزیز دلمممممممم
نوش جونت بشه صبای نازم
عین عسل منی!
حتی سلیقه ات توی غذا خوردن.
سیب زمینی سرخ کرده و ماکارونی . موز خوراکیهای محبوب عسل هم هست.
چقدر شما بچه ها شبیه همید.
میبوسمت صبا جونم.

مامانی ممنون از وقتی که گذاشتی واسه خوندن پستام.

راستی هنوز هم (هوا بس ناجوانمردانه سرد است) تو مشهد ما!
البته امروز ظهر آفتاب ملایمی بود که برف کف خیابونا رو آب کرد اما همون خیسی برف ذوب شده دوباره شب یخ زد و زمین مثل شیشه سر شد.
گفتن که تو هفته ی جدید هوا گرمتر میشه.


مرسی خاله جون
شماهم عسل جون رو ببوسید

ممنون عزیزم انشاا...فردا صبح میایم دیگه برناممون رو بهم نزدیم امیدوارم هوا خوب بشه
مریم مامان عسل
19 اسفند 91 23:20
سلام عزیزم
مشهد با آغوش باز منتظر زائرای امام رضاست.
هوا امروز از ظهر بهتر شده.
امیدوارم بهتون خوش بگذره.
التماس دعا


ممنون عزیزم خیلی خوش گذشت هواهم خیلی خوب بود
بهار مامانه برسام
26 تیر 92 5:13
جونم خوشگل خانم
هزار ماشالله به این ناز دختر خوشگل خدا حفظش کنه
خانمی میخواستم بهت یه پیشنهاد بکنم امیدوارم ناراحت نشی گلم چرا عکس صبا جون رو برا جشنواره نی نی شکمو نمیفرستی الان تویه این پست کلی عکس ناز داره که من حتی تویه رتبه های بالا هم ندیدم عکسی مثل عکس دختر ناز شما... هرچند که مسابقه رو کسایی میبرن که آشناهاشون بیشتره و چندان ربطی به عکسی که مرتبط با موضوع باشه و زیبا گرفته شده باشه نداره ولی خوب باز بد نیست اگه عکس ناز دخملی رو برا مسابقه بفرستی
اگه فرستادی خبرم کن به ناز دخترت رای بدم
در ضمن برسام منم تویه جشنواره شرکت کرده و کدش 403 هست. زحمت بکش بیا عکسش رو ببین و اگه دوست داشتی بهش رای بده
ولی به عنوان یه دوست توصیه میکنم عکس ناز دخترت رو تا دیر نشده برا جشنواره بفرست اگر آشنا زیاد داری که مطمئن باش برنده میشه اگرم نداری و مثل من زیاد دورتون شلوغ نیست رتبه بالا نمیاری ولی باز هر چی باشه شرکت کردی و خودت میدونی که نی نی نازت در مقایسه با خیلی نی نی ها که شاید رتبه های خیلی بالایی هم آوردن برندست و این مهمه
امیدوارم عکس صبا خوشمل رو بفرستی و بعد کدش رو به منم بگی تا بهش رای بدم
با آرزوی بهترین ها برای شما و خانواده ی محترمتون


ممنون عزیزم به خاطر لطفی که داری وممنون به خاطر پیشنهادت
چون دیدم خیلی وقته از شروع مسابقه گذشته بی خیال شدم
حتما میام و به پسر گلم رای میدم عزیزم